Spletna trgovina joco.si Razprodaja
Košarica: 0
Skupaj: 0,00 EUR
na blagajno >>


Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Joco.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna trgovina Joco.si (spletni center nakupov) upravlja podjetje Prevozništvo Joco d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Trisa.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
2) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
7) način plačila in dostave
8) časovno veljavnost ponudbe
9) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
10) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki


Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine Joco.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so ponavadi priporočene maloprodajne cene proizvajalca ali uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup artiklov preko spleta.

Načini plačila

V spletni trgovini Trisa.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
-z gotovino ob prevzemu/odkupnina
-preko nakazila na poslovni račun/TRR podjetja Prevoznišvo Joco d.o.o. na podlagi ponudbe/predračuna
-s plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa) ,
-z obročnim plačilom do 6 obrokov brez obresti s kartico Diners Club
-Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj Kotiček).

Cene

Spletna cena velja za vse člane spletne trgovine Trisa.si. Član spletne trgovine Trisa.si uporabnik postane z registracijo v spletni center sodobnih nakupov Trisa.si. žredna cena je cena za nerigistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici in niso člani spletne trgovine Trisa.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

1. Naročilo v čakalni vrsti

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec v roku 1 ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika, natančneje v rubriki "Moj kotiček".

2. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 48 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako postopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov prodaja@trisa.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če potrošnik želi odpovedati pogodbo oziroma preklicati naročilo in tega ne sporoči prodajalcu, to lahko stori tako, da blaga na pošti ne prevzame. V tem primeru se mu zaračunajo stroški pošiljanja.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve nakupa:

1.korak: - vstop v trgovino

             - izbira artikla

             - artikel damo v košarico

             - vnesemo željeno količino

             - gremo na blagajno

2.korak: - prijava uporabnika / registracija novega uporabnika

             - izberemo način plačila in dostave

3.korak: - pregled naročila

             - oddamo naročilo (če je z naročilom vse vredu)

             - nazaj - naročilo popravimo (če z naročilom niste zadovoljni)

             - naročilo je uspešno oddano

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila:

V primeru, da je uporabnik v samem vnosu naročila naredil napako, se lahko pred zadnjim korakom - oddaj naročilo, vrne nazaj in željene podatke popravi. V primeru, da je uporabnik naročilo že potrdil, lahko v rubriki "moj kotiček" naročilo v roku ene ure po potrditvi prekliče. V primeru, da je ena ura za preklic naročila že potekla, naj se uporabnik obrne na e-mail: prodaja@joco.si.

Garancija

Kupljeni artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu oz paragonskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na spletni trgovin Trisa.si vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.

Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije 'Vrnjeni artikli' in tudi navedeno na računu.

Artiklov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni artikli' ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v dogovorjenem času, ki pa je posredno odvisen od vršilca dostave. Dostavo paketov opravlja pogodbeni partner Pošta Slovenije d.o.o.. Predvideni rok dostave znaša 1 do 3 dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. Ponudnik pa si pridržuje pravico izbrati tudi drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil hitreje ter bolj učinkovito.
V primeru, da paketa kljub temu ne prejmete v 7 delovnih dneh, to lahko sporočite na brezplačno modro številko 080 80 33 ali na e-mail: prodaja@trisa.si.

Varnost

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita podjetji _______..in __________.. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

-jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,
-pošiljatelj mora biti jasno razviden,
-različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne;

-prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
-željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejeti naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko ali preko elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektonske pošte prodaja@trisa.si ali pisno na naslov podjetja.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.

Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih ter cenovno ugodnih nakupov !

Ekipa spletne trgovine Joco.si


O piškotkih

Kaj so to piškotki?

Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik ob obisku spletne strani. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni strani/trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Piškotki so sestavni del sodobnih spletnih strani in sami po sebi niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode.

Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.

Za potrebe naše spletne strani/trgovine uporabljamo SEJNE PIŠKOTKE. Ti so nujni za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin ter poskrbijo za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotki se izbrišejo, ko uporabnik odide s spletne strani.

Vrste piškotkov
Urad informacijskega pooblaščenca deli piškotke predvsem glede na invazivnost:

  • Začasni ali sejni piškotki
  • Trajni ali shranjeni piškotki
  • Lastni piškotki
  • Drugi piškotki

Vsaka vrsta piškotkov se v zakonodaji in smernicah pooblaščenca obravnava drugače, kar lastnikom spletnih strani in spletnim razvijalcem otežuje doseganje skladnosti z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in predvsem nalaga, da se morajo o problematiki zasebnosti piškotkov podrobno podučiti, ter o uporabi le-teh osveščati tudi svoje spletne obiskovalce. V primeru invazivnejših piškotkov pa morajo od obiskovalcev pridobiti soglasje za njihovo uporabo.

Kako upravljati s piškotki?
Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, ki je že vgrajena v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko še naprej uporabljate našo spletno stran, vendar morda določene podstrani ne bodo pravilno delovale.

Piškotki, ki jih uporabljamo na naši strani / trgovini:

Ime: PHPSESSID

Namen: za vzpostavitev uporabniške seje in delovanja piškotkov

Ime: sellang
Namen: Identifikacija geografske lokacije uporabnika in prijava

Ime: lsshopuserid
Namen: Prijava in identifikacija uporabnika

Ime: cookie_directive
Name: Preverjanje potrditve piškotkov

Naši partnerji:

Ime: VISITOR_INFO1_LIVE; demographics; use_hitbox; YSC; PREF
Namen: Uporabniške nastavitve video predvajalnika
Podjetje: Youtube

Ime: act; c_user; csm; datr; fr; lu; p; presence; s; xs; reg_fb_gate; reg_fb_ref
Name: Delovanje Facebook vtičnika
Podjetje: Facebook

Ime: _utma; _utmb; _utmc; _utmv; _utmz; _ga

Namen: statistika ogledov spletne strani

Podjetje: Google Analytics